





creamy_wan 发表于 2026-5-31 16:00
下次fmr……





creamy_wan 发表于 2026-5-31 16:08
唔係既,ee就話過哂龍者……
Yin93035382 发表于 2026-5-31 16:11
有人出ee 入Albedo Gravity 3平十皮


creamy_wan 发表于 2026-5-31 16:28
睇人同夾機,我自己一般有上無落……
當然,財主出出入入隨心所欲,非凡人如我可以相提並論…… ...


line916 发表于 2026-5-31 19:58
这个比FLOW便宜吧
Yin93035382 发表于 2026-5-31 19:44
雙銀線非常夾聲,Albedo高分析力,聲音中性,3D立體空間感突出,控制力好放前級負責派牌重責,Argento 招牌 ...
34674345 发表于 2026-5-31 21:53
什么是夹声?好听吗
Yin93035382 发表于 2026-5-31 22:24
好聽,空氣感一流,有貴氣,聲音幼細,夾聲指合拍
| 欢迎光临 耳机网-耳机大家坛 (http://bbs.erji.net/) | Powered by Discuz! X3.2 |